Що робити якщо товар не підійшов за кольором, формою, розміром та іншими причинами?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (за винятком дати придбання) товар, що не використовується (за умови збереженого товарного вигляду та споживчих властивостей, а також відсутності в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню відповідно до Закону) Ви можете обміняти на аналогічний без перерахунку вартості / або обміняти на будь-який інший з відповідним перерахунком вартості.
У разі потреби можна виконати повернення й отримати сплачені за нього кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду перед процедурою повернення?
При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше сколів, вм'ятин або тріщин.
Рекомендуємо зберігати упаковку протягом 14 днів з моменту покупки.
Яка гарантія у мого товару?
Гарантійний термін товару починається з дня його продажу. Зазвичай ця інформація вказана в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті або в іншому документі, що додається до товару).
Якщо у Вас виникли додаткові питання щодо гарантійного обслуговування, зв'яжіться з нашими менеджерами за контактним телефоном (вказаний зверху в меню).
Чи здійснюєте ви доставку до квартири і підйом на поверх?
Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю. Вартість доставки в квартиру залежить від: габаритів, складності підйому і наявності ліфта (куди товар вміщується в упаковці) та розраховується додатково.
Чи здійснюєте ви монтаж пергол?
На даний момент послуга монтажу пергол надається в м.Львів, Івано-Франківськ, Хмельницький, м. Київ(та область), м. Одеса(та область).
Виїзди в інші регіони обговорюються з менеджерами наших шоурумів.
Чи відправляєте ви товар по Україні?
Є можливість відправки сервісом «Нової Пошти» в залежності від габаритів посилки. Також наша компанія надає послугу власного логістичного сервісу за рахунок клієнта.
Вартість та спосіб доставки попередньо узгоджується з клієнтом.
Чи можна залишати меблі на вулиці?
Це залежить від бренду та матеріалу, з яких зроблені меблі. У наших шоурумах представлені меблі all seasons, які стійкі до будь-яких погодних умов. Також у продажу є меблі, які потребують навіс або чохол. Наша компанія надає послугу індивідуального пошиву захисних чохлів.
Більше деталей ви можете дізнатися у наших менеджерів у шоурумах у м.Київі та м.Львові, або за номером телефону (вказаний зверху в меню).